
Koncepcja Future Classroom Lab
Zapraszamy na nową serię bezpłatnych webinariów – Elastyczne przestrzenie uczenia w praktyce nauczyciela.
Nauka aktywna, czyli jaka? Do czego potrzebne są elastyczne przestrzenie uczenia się? Role ucznia i nauczyciela w elastycznej klasie. Praktyczne przykłady zastosowania stref z laboratorium klasy przyszłości w codziennej pracy
nauczyciela. Elastyczne przestrzenie w klasie stacjonarnej i zdalnej.
Nauczyciel Roku 2013, członek grupy Superbelfrzy RP, nauczyciel angielskiego i WFu w V Liceum Ogólnokształcącym im. Janusza Korczaka w Tarnowie. Ekspert i trener w międzynarodowym projekcie “Navigado: Aktywne uczenie się i innowacyjne nauczanie w elastycznych przestrzeniach edukacyjnych” oraz w projektach: Akademia Edukacji Hybrydowej, Laboratorium Dydaktyki Cyfrowej, Tarnów 4.0, Wielkopolska Szkoła Ćwiczeń. Współtwórca polskiego podcastu edukacyjnego EduGadki. Projekty jego uczniów zdobywają nagrody w konkursach ogólnopolskich i zagranicznych. Występował na Festiwalu Nauki OPPI w Helsinkach, ogólnopolskich konferencjach Inspir@cje 2013, 2014 i 2015 w Warszawie, Zlotach Innowacyjnych Nauczycieli i Dyrektorów w Ustroniu i Zakopanem, ogólnopolskiej konferencji Digitalnie i Analogowo w Gdańsku oraz na konferencji Pokazać-Przekazać 2014 w Centrum Nauki Kopernik. Autor artykułów w takich magazynach jak: IT w Edukacji, Dyrektor Szkoły, Głos Nauczycielski, Meritum, Języki Obce w Szkole. Pasjonat kungfu, turystyki rowerowej, były tancerz i trener tańca towarzyskiego.
Nagranie zostanie udostępnione na kanale YouTube – eTwinning Polska.
TERMIN: 16.02.2022, godz. 18:00
CZAS TRWANIA: 60 minut
MIEJSCE: ClickMeeting
Aby wziąć udział należy wypełnić:
Formularz zgłoszeniowy
Najnowsze komentarze