Role nauczyciela: mentora i towarzysza w uczeniu się

Role nauczyciela: mentora i towarzysza w uczeniu się

Zapraszamy na webinarium z serii: Edukacja włączająca – Role nauczyciela: mentora i towarzysza w uczeniu się.

Poznaliśmy założenia i cele edukacji włączającej oraz podstawy społeczne będące jej źródłem. Podejrzymy, w jaki sposób wprowadzane są w praktyce w kilku miejscach świata. Zastanowimy się też, kim jest i kim będzie nauczyciel, czego potrzebuje, aby czuł się również “włączony”? W jaki sposób edukacja włączająca zmienia nasz punkt widzenia na pracę (nauczanie), na miejsce (szkołę), na innych (współpracowników) oraz na ucznia – człowieka, przed którym liczne wybory osobiste i zawodowe.

 

Ekspertka: dr Joanna Rabiega-Wiśniewska

Językoznawczyni, pedagog badająca wykorzystanie nowoczesnych technologii w edukacji. Stopień doktora nauk humanistycznych w dziedzinie językoznawstwa uzyskała na Uniwersytecie Warszawskim. Stypendystka Uniwersytetu Eberharda i Karola w Tybindze. Pracuje w Instytucie Badań Edukacyjnych oraz prowadzi zajęcia na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Współpracuje z sektorem pozarządowym, wspiera ruch Otwartych Zasobów Edukacyjnych.

 

 

Nagranie zostanie udostępnione na kanale YouTube – eTwinning Polska.

TERMIN:  02.03.2022, godz. 19:30
CZAS TRWANIA: 60 minut
MIEJSCE:  ClickMeeting

Aby wziąć udział należy wypełnić:

Formularz zgłoszeniowy